Receptų kryptys šiais metais iš esmės buvo japoniški ir ala itališki receptai. Labai fainas atradimas buvo puslapis japanesecooking101 , kuriame dvi japonės, gyvenančios Kalifornijoje rašo, kaip pagaminti japoniškus patiekalus. Vienintelis niuansas, kad daug produktų tenai vis tiek yra lengviau gauti negu pas mus, nors čia kartais gelbsti amazonas.

  1. Trijų sūrių suvožtinis – super skanus, man ypač pusryčiams, bet aš dažniau naudoju bruknių uogienę. Kai neturiu, tai esu dariusis ir be varškės sūrio, nes skonio esmė yra garstyčios, uogienė ir brie sūris.
  2. Perlinių kruopų risotto su grybais –  sotus ir nesudėtingai paruošiamas maistas, galima naudoti kaip garnyrą žmonėms, kurie yra visiškai mėsaėdžiai. Gamintas daug kartų.
  3. Aromatic chicken noodle soup – visai nieko, bet abejoju, ar dar kada gaminsiu. Nėra to kažko, kas mane tikrai sužavėtų.
  4. Bucatini alla amatriciana – kaip ir didelė dalis itališkos virtuvės, visas džiaugsmas ir skonis slypi vos keliuose ingridientuose. Aš nelabai mėgstu aštrumą, tad dažniausiai numažinu paprikos kiekį, bet vis tiek yra tikrai skanu.
  5. Zucchini Shrimp Scampi – feee, labai neskanus reikalas. Tegul vaidina ką nori vargšai išprotėję anti angliavandeniai žmonės, bet ne, čia nėra spagečiai, kad ir kaip juos pavadinsi.
  6. Įdarytas baklažanas– tiesą sakant, dariau be įdarymo, tai yra, iš esmės tiesiog tą įdarą dariau. Man skanus toks risottas su baklažanais.
  7. Soy Sauce Eggs (Shoyu Tamago) – kai nusprendžiau, kad reiktų padaryti ramen namie, svarbiausia man pasirodė išsiaiškinti, kaip jie padaro tuos skanius kiaušinius. Atsakymas yra čia. man skaniausia kai tryniai būna skysti, bet man prireikė kiek laiko kol atitaikiau pagal savo viryklę, kiek iš tiesų reikia laiko virti kiaušinius kad jie būtų tos būtent man patinkančios tekstūros.
  8. Ramen – paprastas ramen receptas, kuris visad pavyksta ir yra skanus. Aš iš priedų dar mėgstu konservuotus kukurūzus ir kiaušinius dedu iš prieš tai buvusio recepto, bet realiai priedai gali būti patys įvairiausi (o ir šiaip jeigu kokius mėgstat ramen, tai galit atkartot). nėra sudėtinga, tik reikia laiko pačiam sultiniui išvirti.
  9. Vištienos pyragas su bulvių kepurėle–  paprastas troškinys, man visiškai čia ne pyragas, o ir patikimas priklauso man labai nuo to, koks rinkinys naudotas.
  10. Bucatini with Butter-Roasted Tomato Sauce – tarsi super paprastas, bet laaabai skanus. Darytas daugybę kartų ir visada gerai. Vienintelis dalykas, į ką reiktų tik atkreipti dėmesį yra pačių pomidorų rūgštumas – gali reikėti šiek tiek cukraus.
  11. Sunomono (cucumber salad) Recipe – kaip garnyras kokiam japoniškam patiekalui visai gerai, šiaip nelabai.
  12. Gyudon Recipe (Beef Bowl) – paprasto skonio, bet sotus ir jaukus patiekalas.
  13. Migdolinis pyragas su avietėmis – neypatingas ir nešventiškas, tai ir nelabai rekomenduočiau.
  14. Chicken Teriyaki Recipe – man patiko ir iš esmės patiks, kam patinka saldi mėsa.
  15. Vegetariški šokoladiniai putėsiai – visai nepatiko. Kažkaip mane dažnai visi veganiški ar begliuteniai ar panašiai dalykai neitin sužavi.
  16. Šokoladinis (beveik) tortas su vyšniomis – okei, bet tikrai man čia grynas pyragas, o ne tortas.
  17. Daržovių sriuba su kalakutienos frikadelėmis – skani ir kiek gaivesnis frikadelių sriubos variantas.
  18. Hoisin jautiena – labai paprastas receptas, kuriuo pasidalino kolega darbe – pakepini plonai supjaustytą jautieną, pakepini žalią papriką, pakepini pievagrybius ir tada įdedi hoisin padažo ir truputį vandens. Kelias minutes patroškini ir viskas. Geriausiai dera su ryžiais. Daug darytas receptas.
  19. Juodos duonos sumuštinis su brie sūriu bei smidrais – kaip ir nieko, patiko medaus ir smidrų derinys, bet ne tiek patiko, kad dažnai daryčiausi, kiek per daug daryti.
  20. Miso Soup Recipe – norėjau pamėginti padaryti miso sriubą ir puikiai pavyko, tik tiek, kad pakankamai sudėtinga buvo gauti miso pastos (realiai ją siunčiausi iš Amazon’o) ir pasirodo, skirtingos pastos turi labai skirtingą skonį ir atitinkamai, jos skirtingo kiekio reikia norint pasiekti savo norimą skonį.
  21. Hamburger Steak Recipe – Visai nieko, bet realiai čia tiesiog kotletas.
  22. Pavasarinė vištienos sriuba – labai skani ir labai pamėgta sriuba, daroma ir daroma, nes be to ji dar ir greitai ir lengvai padaroma.
  23. Enčilados – iš esmės patiko, bet ne tiek, kad dar kada darysiu.
  24. Lemony Spaghetti – fe. Visai nepatiko, bet gal kažką neteisingo padariau.
  25. Labai skanus bulvių apkepas su grybų įdaru – nepatiko ir nepasirodė jis man toks labai skanus, kaip nurodo pavadinimas.
  26. Valdorfo salotos pagal Beatą – man nepatiko kukurūzai jose, tačiau apart jų (ir klevų sirupo), šias salotas darau sau dažnai (kitas valgytojas jų nevalgo, nes salierai…).
  27. Chicken Udon (noodles) Recipe– visai nieko, bet man udonai manau nelabai patinka (palyginus su kitais makaronais).
  28. Omurice Recipe – skanu, gal kiek tik pasiruošimo reikia. Kitam valgytojui irgi patiko.
  29. Vištienos sparneliai „Tulpės“ traškia plutele – per daug darbo, kuris tikrai nevertas rezultato. O šiaip skanu.
  30. Yakiudon (Stir-Fried Udon) – patiko, tikrai geras ir paprastas stir fry – ir čia udonai man patiko ir tiko.
  31. Yakimeshi Recipe – patiko, iš esmės ryžiai su kiaušiniu tik su japoniškais prieskoniais. Kaip ir rašo recepte, dažnas namų maistas tuose kraštuose, nes pastoviai yra vakar dienos virtų ryžių (o man realiai tenka atskirai virti ryžius).
  32. Nepretenzinga svogūnų sriuba – nelabai patiko, bet tikėtina, dėl mano pačios kaltės – neitin turiu daug kantrybės, o čia jos reikia.
  33. Fantastiškos Cezario salotos su minkštai virtu kiaušiniu ir sūrio skrebučiais– tikrai patikęs receptas.
  34. Tonkatsu Sauce – tokio padažo reikėjo kažkuriam receptui ir jo neradau pirkti (nors pagal receptus tai jį tiesiog perka, bet na, ne Lietuvoj). Visai įdomus.
  35. Yakisoba Recipe – labai panašus į yakiudon receptą, tik kiti makaronai. Irgi skanus.
  36. Tinginys– tinginys ir tiek, šiaip skanus, kiek skanus ir patinka tinginys iš principo.
  37. Tailandietiška aštri krevečių sriuba  – man žiauriai per aštri. Tiek, kad man asmeniškai jau išvirtoje joje patys pipiriukai yra neaštriausias dalykas – sultinys žiauriai aštrus. Bet visų aštrumo pojūčiai skirtingi.
  38. Vištienos tandoori vėrinukai su daržovėmis ir grikių tabbouleh – labai patiko ir su jais atradau, kad pasirodo mano orkaitė (o ji tikrai sena) turi grilio režimą. nieko per daug nesitikėjau iš garnyro, bet tikrai skanus „antrajam valgytojui irgi patiko, o jis kiek skeptiškai nusiteikęs dėl grikių iš esmės).
  39. Balandėliai tailandietiškai – visai gerai, bet tradiciniai man labiau patinka.
  40. Riešutinis braškių tartas – paprastas ir visai gerai, nes na, kas gali būti blogai su braškėmis ir riešutais savaime? Bet nemanau, kad kartosiu ir darysiu dar kada.
  41. Yakitori Recipe – tiesiog vištienos šašlykas, kita vertus, nieko per daug ir nesitikėjau.
  42. Mandras zuikis su džiovintais pomidorais – ok, bet mamos paprastas netikras zuikis man labiau patinka.
  43. Kiauliena su nektarinais – nepatiko. Nebuvo labai blogai, bet žinodama skonį, nedaryčiau.
  44. Vištiena pomidorų padaže – patiko, bet neįsiminė.
  45. Pene makaronai su brokoliais, virtu kumpiu ir grietine – labai greitas ir paprastas maistas, kai tingi gamint ir į parduotuvę, o valgyt norisi.
  46. Fettuccine su grybais – skanu ir paprasta, o ir ingridientai daugumoje tokie, kad beveik visada yra namuose (tai man dažnai pakelia recepto vertę automatiškai).
  47. Lengvas kaip pūkas braškių tortas – man gavosi labai nestabilus jis, nors skonis tikrai geras.
  48. Spagečiai su greitu ir gardžiu pomidorų padažu – man per rūgštus jis, bet tai aišku, priklauso ir nuo pačių pomidorų.
  49. Pilno grūdo spaghetti su žemės riešutų – salierų padažu – patiko, nors labai nesitikėjau to, nes labai keisti ingridientai. Antrajam valgytojui užtat nelabai, bet jis tikrai nemėgsta salierų.
  50. Jautiena raudonam vyne/beef bourguignon – neturiu aš kantrybės šitam receptui, o čia laukti reikia labai ilgai. Skonis geras.
  51. Burokėlių ir pomidorų sriuba – visai nieko burokėlių sriubos variacija, bet man klasikinė labiau.
  52. Hayashi Rice Recipe – paprastas namų maistas ir toks ir yra gerai.